Wyjazdowe warsztaty tancerzy Tańca Liniowego Country – MILÓWKA

Wyjazdowe warsztaty

– tancerzy Tańca Liniowego Country

MILÓWKA – 24 – 26.10.2015 r.

W dniach 24 – 26 października br Pan Adam Foks instruktor Tańców Liniowych Country w naszym UTW , zorganizował wyjazdowe warsztaty taneczne do Milówki. Były to drugie tego typu warsztaty. Pierwsze odbyły się w maju tego roku – byliśmy w Bieszczadach.

Studentom UTW w Żorach, towarzyszyli słuchacze UTW z Rybnika, Wodzisławia Śl., Mikołowa, Skoczowa i Jastrzębia Zdroju, gdzie również Pan Adam Foks prowadzi zajęcia taneczne.

Witaliśmy się w autokarze jak starzy dobrzy znajomi. Opowieściom i wspomnieniom z majowych warsztatów nie było końca. Gwar powitania po chwili przerodził się w śpiew, który towarzyszył nam już do końca drogi, czyli do pensjonatu „U KUBICÓW”.

Ponieważ tego dnia była piękna, słoneczna pogoda, po złożeniu bagaży ruszyliśmy w góry. Poszliśmy czarnym szlakiem do schroniska na Hali Boraczej, gdzie zatańczyliśmy, a jakże taniec country. Beskid Żywiecki o tej porze roku, przy pięknej, słonecznej pogodzie wyglądał wręcz bajecznie. Po krótkim odpoczynku przy schronisku wracaliśmy szlakiem zielonym, brodząc w morzu, żółto, złoto, brązowych liści.

Po obiadokolacji rozpoczęły się warsztaty taneczne, po których spotkaliśmy się wszyscy przy ognisku. Zapach pieczonej kiełbasy, ale najbardziej wesoły i donośny śpiew, roznosił się do późnych godzin nocnych. Ale nie był to jeszcze koniec, tak się wszyscy rozśpiewali, że nikt nie chciał jeszcze iść spać. Pan Adam zaprosił więc nas na karaoke. Po godzinie zmęczenie dało nam się już jednak tak we znaki, że ucichły śpiewy i w pensjonacie zapanowała błoga cisza.

Drugiego dnia po śniadaniu poszliśmy do kościoła, potem na wybory,
a po powrocie zaczęły się warsztaty taneczne oraz gry logiczne. Jedni tańczyli, drudzy grali, a niezainteresowani mieli czas wolny. Popołudniową atrakcją okazało się być karaoke, które trwało do momentu aż padł ostatni, zachrypnięty śpiewak.

Dzień trzeci to dzień powtórek tańców z warsztatów oraz zawody mające na celu wyłonienie zwycięzcy gier logicznych. Niekwestionowanym omnibusem, bijąc innych na głowę okazała się nasza Małgosia Niemiec – BRAWO !!!!! Po obiedzie Pan Adam Foks wręczył wszystkim uczestnikom warsztatów pamiątkowe chusty, a osobom wyróżnionym piękne albumy. Pożegnał nas ciepło i podziękował za tak liczny udział w warsztatach.